utorok 26. marca 2013

BCB vol.3 KURT

...jedno z mojich najobľúbenejších miest v BA.Slová ako " yummy " sú v tomto prípade na mieste .Malá prevádzka v centre mesta na Panskej ulici zladená do pastelových farieb vo vás zanechá príjemný pocit.Aj keď to nie je kaviareň v pravom slova zmysle (keďže hlavným produktom predaja je tu SKVELÝ mrazený jogurt) rozhodla som sa túto adresu zaradiť do môjho vol. seriálu.Prečo?...posúďte sami.


+
(celkom) zdravý,chutný sortiment
najlepší mrazený jogurt aký som kedy mala možnosť okúsiť
chutná káva/bread pudding...
milý personál
recyklované poháre,servítky,lyžičky,všetučko všetko
doslova "chutný " interiér
skvelá poloha

-
ešte som ho nenašla ( možno jedine závislosť k mrazenému jogurtu akou vás KURT opantá)

ceny: nie veľa nie málo haha









ZASLÚŽIM SI TAKÝTO TULIPÁNIK! TOTIŽTO PRIJALI MA NA ŠUV JOZEFA VYDRU  ODBOR TEXTIL  (samozrejme) S PLNÝM POČTOM BODOV !!! (jedna bifla som haha)

3 komentáre: