nedeľa 31. marca 2013

GRANDMA KNOWS BEST

Cez "veľkonočky" som navštívila starú mamu a jej šatník.Veci majú aj cez 30 rokov a ku každej sa viažu spomienky .Milujem kusy oblečenia ,ktoré majú svojho ducha ! Dala mi 2 jemné letné blúzy bielej a krémovej farby( teda farieb tohto leta) . Jedna je z hodvábu ( tú tuší,že má z Poľska odkiaľ pochádza) a druhá je ľanová ( tá má pôvod v Taliansku ) Čierny čipkovaný top ( netuší odkiaľ ho má) perleťové šperky (dar ) a metalické psaníčko ako aj priesvitný čierny sveter z HM som "vykutrala" v sekáči. Potvrdilo sa ,že móda sa rokmi opakuje a vracia.
"Nakupujete" aj vy v skriniach mám či babičiek,alebo sa vám to hnusí?













1 komentár:

  1. Pekné vecičky <3 Moja prababka má tiež napríklad nejaké pekné kúsky ♥ Doma mám dve krásne retro košieľky s bodkami <3

    OdpovedaťOdstrániť