nedeľa 25. augusta 2013

MY P*SSY TASTE LIKE PEPSI COLA


Prejedená mentolovej zmrzky ,rada by som povedala,že aj opálená sa nazdávam ,že je už pomaly koniec leta .Mala som skvelé prázdniny ,teda ešte aj mám ,väčšinu času som strávila v KE s mojimi milovanými a teraz pre zmenu v metropole západného Slovenska .Aby mi nebolo až tak smutno vzala som si sem ešte suvenír z Košíc v podobe Radulíny ,ktorá mi pózuje na 2. fotke. (no nie je krásna?je! <3 ) Spravili sme si pekný deň (La Putika,Shtoor,Kurt ,čitáreň v SNG ...moja BA klasika ) A vy? Ako prázdninujete ? Kam chodíte ? Čo máte na seba nové ? (ja asi všetko ! celá moja skriňa prešla zmenou ,takže čakajte veľa veľa postov! )






na sebe mám :
kožušinový sveter- sekáč
nohavice-zara
tričko,čipkované baleríny -hm
transparentný ruksak -sekáč (dnešný úlovok za 0,99€ <3 )

2 komentáre:

  1. Krasna ako vzdy!! A perfektny clanok!!:)do akeho sekacu chodis?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka! tak v BA do toho oproti La Putiky pri starej trznici ,mala som jeden skvely ,ale mi ho zavreli :( a potom textilehousy vsade mozne

      Odstrániť