nedeľa 29. septembra 2013

LADIES from T&G NURSERY


Štvrtový večer som strávila "pretŕčaním sa" na znovuotvprení salónu TONI&GUY v Bratislave TU .Česali ma tí najlepší kaderníci akí kedy mali ruky v mojich vlasoch ! <3 A som už rozhodnutá ,že rovnú ofinu si pôjdem dať spraviť ku nim ,zas som sa presvedčila ,že značka odpovedá kvalite. Šatičky mi obliekli od wearenotsisters ,sranda je ,že som ich už na jednej prehliadke mala ,asi osud .Inak okúsili už aj f-week vo Viedni ,škoda preškoda ,že ten náš zrušili :( A ešte musím dodať,že je mi ľúto,že som počas celej show nemohla mať niečo čo fotí po ruke ,lebo toľko krásy ,či už ženskej ( aha aké som si našla prekrásne kámošky! ) ,či už autfity,alebo super-skvelé a naviac prekrásne jedlo ,aké som už dlho nevidela.A dostala som veľkú výslužku od T&G <3 a upravila som si tak názor na ich produkty ,vážne tieto šampóny zrazu vôbec nelepia vlasy !...o tom potom( spravím post)








+V piatok večer som sa zas nevyspala kvôli swing time-u .V kc dunaji = naj naj na svete! a ešte k tomu s asi najlepšími ľuďmi vo vesmíre .






na sebe som mala:
blúza-zara
clutch-2.hand
basic sukňa-hm
črievice-P&B
čelenka-?
pipeta-coloria ( hmm asi pre to nefunguje ! a to som za ňu dala pekelných 7€ :(( )

AAA sľubujem ,že už budem poctivá blogerka ,ale každopádne aspoň TU sa snažím o denné info !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára