štvrtok 20. marca 2014

MUSTARD


Strašne dlho som hľadala kabát v horčicovej farbe ,keď som ho v Genezise našla  za 0,99€ ,mal krásny strih a bola to moja veľkosť ,alebo no dobre ,bolo to mužské Lko ,ale ved´ oversized nie :D ,bola som strašne rada! Hneď po tom som ho sprala na asi xxxs ,takže to bol jednorázový kabát .
Po dlhej dobe som k nemu vytiahla Martensy ,mám to s nimi podobne ako s rúžovou raz ich nesmierne milujem potom zas nenávidím .
 +už dlho som vám sľubovala bazár TU




na sebe mám :
kabát-sekáč
nohavice ,tričko-zara
topánky-dr.Martens
priesvitný ruksak- sekáč
hodinky-casio

8 komentárov:

  1. na akom programe sa sperie kabát z L na XXXS? Lebo nachádzam samé Lká v sekáči a je mi ich ľúto nosiť zbytočne domov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to asi nie je programom ,ale mnou ,ale u nas sa sperie rozhodne vsetko! tak nabal kufre dones a ja uz sa ti o to postaram =znicim :D

      Odstrániť
  2. martensy su laska, to nemozes nenavidiet!:d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, mohla by si dať na blog svoj e-mail alebo ho napisat sem?

    OdpovedaťOdstrániť