pondelok 14. apríla 2014

BANG BANG


Čo nosíte po nespavej noci ,kedy máte kruhy pod očami až pod nosom? Ja čipku skrz oči ! Ak ma stretnete v tomto pukaciom zvŕšku kľudne si puknite ,no nikdy ho nezničíte ! Adrián ,ktorý je mojim dvorným návrhárom naň totiž použil nejaký špeci adtidepresívno-pukací materiál ! Aj koženú kabelku v tvare kocky mi spichol on ,ale ja som si ju musela zmenšiť(neodhadol moju kabelkovú veľkosť). Ardi Ján bol v Ba cez víkend osláviť jeho narodeniny a ja som mu venovala najgýčovejšiu výbavu do života ! Neviem aký sviatok som mala ja ,no obdarovaná som bola ako od tety z Ameriky!
fotil milovaný ARDI-JÁN









 na sebe mám:
čiapka-moja práca
nohavice-levisky
roláko-pukací croptop -Aďko
topánky-sekáč
kabelka v tvare kocky-Adian
ponožky-adidas tiež dar od Adriána (nenosené dokonca! )

10 komentárov: