sobota 30. augusta 2014

BEQUEM


Dospela som do štádia ,kedy je pre mňa pohodlnosť prvoradým kritériom obliekania sa. Ako povedala moja obľúbená Jil Sander oblečenie si máme vyberať podľa  3 vecí : MATERIÁL STRIH FARBA.Vo farbe to mám už dlho jasné ,strihy si upravujem sama a na materiály prikladám veľký dôraz .Nebolo to tak vždy a rok dozadu som si dokázala obliecť kúsky v ,ktorých som sa roztápala ,len pre to ,že boli dych berúce ,lenže aj najdokonalejší kus vyzerá na nositelke otrasne pokiaľ sa v ňom necíti dobre .Nie je tak? 







PS: Mám preplnený šatník a s Melisou ,Kapim ,Dajankou , Matúškom  a inými blogermi pripravujeme sale v najbližších dňoch !!!

PSS: tieto fotky uvidíte čoskoro aj v papierovej podobe <3 

 fotil môj milovaný Dávid! jeho Fpage 


7 komentárov:

  1. <3 <3 <3 <3
    pohodlnosť nadovšetko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, ako hovoríš ♥ Úchvatné fotografie a na sale sa teším ♥

      Odstrániť
  2. ooo saleee ���� top top tesim sa, ale spravte ho prosim az po 8.9. prooo ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no planovali dme 5. ,ale bude asi az po kvoli priestorom

      Odstrániť
  3. pekne si vytuningovala tu mikinu..super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dekuu! no to je pochvala ta mikca je nejaka pareurova handra

      Odstrániť
  4. posledna fotka uplne top <3

    OdpovedaťOdstrániť